|
Post by Nekomata on Apr 12, 2012 23:39:53 GMT -6
|
|
|
Post by Nekomata on Apr 12, 2012 23:40:06 GMT -6
#241 - #255
Miltank
Blissey
Raikou
Entei
Suicune
Larvitar
Pupitar
Tyranitar
Lugia
Ho-oh
Celebi
General | Personal | Personality | Stats | Ability | Attacks | #252
Grovyle The Wood Gecko Pokemon | Name -- Gender --- Evolves Level 16 v Grovyle Egg Group Monster Dragon Friendship ---/100
Obtained at ---, Lvl. -- {--/--/--}
| ---, ---, ---
---
| Type
Level ---
EXP --/--
Item --
HP --/-- | Overgrow
~When HP is below 1/3, Grass's power increases to 1.5 times.~
Unburden
~This Pokemon's speed is doubled when it's held item is consumed.~
| 00|Pound 00|Leer 06|Absorb 11|Quick Attack 16|Pursuit 21|Screech 26|Mega Drain 31|Agility 36|Slam 41|Detect 46|Giga Drain 51|Energy Ball TM|Toxic TM|Hidden Power TM|Sunny Day TM|Protect TM|Safeguard TM|Frustration TM|Solarbeam TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Rock Tomb TM|Aerial Ace TM|Facade TM|Rest TM|Attract TM|Round TM|Energy Ball TM|Fling TM|Acrobatics TM|Flash TM|Swords Dance TM|Rock Slide TM|Grass Knot TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Cut HM|Strength EG|Crunch EG|Mud Sport EG|Endeavor EG|Leech Seed EG|Dragonbreath EG|Crush Claw EG|Worry Seed EG|Double Kick EG|Grasswhistle EG|Synthesis EG|Magical Leaf EG|Leaf Storm EG|Razor Wind EG|Bullet Seed EG|Natural Gift MT|Grass Pledge
Learns --- at Lv. -- |
[/size] [/td] [/tr] [/table] [table] [tr] [td][center]General[/center][/td] [td][center]Personal[/center][/td] [td][center]Personality[/center][/td] [td][center]Stats[/center][/td] [td][center]Ability[/center][/td] [td][center]Attacks[/center][/td] [/tr] [tr]
[td][center][size=1]#252 [img]http://www.pokemonelite2000.com/sprites/bw/252.png[/img] [b]Grovyle[/b] The Wood Gecko Pokemon[/size][/center][/td]
[td][center][size=1][b]Name[/b] -- [b]Gender[/b] --- [b]Evolves[/b] Level 16 v Grovyle [b]Egg Group[/b] Monster Dragon [b]Friendship[/b] ---/100
[i]Obtained at ---, Lvl. -- {--/--/--}[/i] [/size][/center][/td]
[td][center][size=1][b]---, ---, ---[/b]
[i]---[/i] [/size][/center][/td]
[td][center][size=1][b]Type[/b] [IMG]http://i57.photobucket.com/albums/g210/iansamuraiking/Type%20Buttons/Grass.png[/IMG]
[b]Level[/b] ---
[b]EXP[/b] --/--
[b]Item[/b] --
[b]HP[/b] --/--[/size][/center][/td]
[td][center][size=1][b]Overgrow[/b]
~[i]When HP is below 1/3, Grass's power increases to 1.5 times.[/i]~
[b]Unburden[/b]
~[i]This Pokemon's speed is doubled when it's held item is consumed.[/i]~ [/size][/center][/td]
[td][left][size=1] 00|Pound 00|Leer 06|Absorb 11|Quick Attack 16|Pursuit 21|Screech 26|Mega Drain 31|Agility 36|Slam 41|Detect 46|Giga Drain 51|Energy Ball TM|Toxic TM|Hidden Power TM|Sunny Day TM|Protect TM|Safeguard TM|Frustration TM|Solarbeam TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Rock Tomb TM|Aerial Ace TM|Facade TM|Rest TM|Attract TM|Round TM|Energy Ball TM|Fling TM|Acrobatics TM|Flash TM|Swords Dance TM|Rock Slide TM|Grass Knot TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Cut HM|Strength EG|Crunch EG|Mud Sport EG|Endeavor EG|Leech Seed EG|Dragonbreath EG|Crush Claw EG|Worry Seed EG|Double Kick EG|Grasswhistle EG|Synthesis EG|Magical Leaf EG|Leaf Storm EG|Razor Wind EG|Bullet Seed EG|Natural Gift MT|Grass Pledge [/left] [center][i]Learns --- at Lv. --[/i][/center][/size] [/td]
[/tr] [/table]
General | Personal | Personality | Stats | Ability | Attacks | #253
Grovyle The Wood Gecko Pokemon | Name -- Gender --- Evolves Level 36 v Sceptile Egg Group Monster Dragon Friendship ---/100
| ---, ---, ---
---
| Type
Level ---
EXP --/--
Item --
HP --/-- | Overgrow
Unburden
| 00|Pound 00|Leer 00|Quick Attack 06|Absorb 11|Quick Attack 16|Fury Cutter 17|Pursuit 23|Screech 29|Leaf Blade 35|Agility 41|Slam 47|Detect 53|False Swipe 59|Leaf Storm TM|Toxic TM|Hidden Power TM|Sunny Day TM|Protect TM|Safeguard TM|Frustration TM|Solarbeam TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Rock Tomb TM|Aerial Ace TM|Facade TM|Rest TM|Attract TM|Low Sweep TM|Round TM|Energy Ball TM|False Swipe TM|Fling TM|Acrobatics TM|Flash TM|Swords Dance TM|Rock Slide TM|X-scissor TM|Grass Knot TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Cut HM|Strength EG|Crunch EG|Mud Sport EG|Endeavor EG|Leech Seed EG|Dragonbreath EG|Crush Claw EG|Worry Seed EG|Double Kick EG|Grasswhistle EG|Synthesis EG|Magical Leaf EG|Leaf Storm EG|Razor Wind EG|Bullet Seed EG|Natural Gift MT|Grass Pledge PE|Mega Drain PE|Giga Drain PE|Energy Ball
Learns --- at Lv. -- |
[/size] [/td] [/tr] [/table] [table] [tr] [td][center]General[/center][/td] [td][center]Personal[/center][/td] [td][center]Personality[/center][/td] [td][center]Stats[/center][/td] [td][center]Ability[/center][/td] [td][center]Attacks[/center][/td] [/tr] [tr]
[td][center][size=1]#253 [img]http://www.pokemonelite2000.com/sprites/bw/253.png[/img] [b]Grovyle[/b] The Wood Gecko Pokemon[/size][/center][/td]
[td][center][size=1][b]Name[/b] -- [b]Gender[/b] --- [b]Evolves[/b] Level 36 v Sceptile [b]Egg Group[/b] Monster Dragon [b]Friendship[/b] ---/100
[td][center][size=1][b]Type[/b] [IMG]http://i57.photobucket.com/albums/g210/iansamuraiking/Type%20Buttons/Grass.png[/IMG]
[b]Level[/b] ---
[b]EXP[/b] --/--
[b]Item[/b] --
[b]Unburden[/b]
~[i]This Pokemon's speed is doubled when it's held item is consumed.[/i]~ [/size][/center][/td]
[td][left][size=1] 00|Pound 00|Leer 00|Quick Attack 06|Absorb 11|Quick Attack 16|Fury Cutter 17|Pursuit 23|Screech 29|Leaf Blade 35|Agility 41|Slam 47|Detect 53|False Swipe 59|Leaf Storm TM|Toxic TM|Hidden Power TM|Sunny Day TM|Protect TM|Safeguard TM|Frustration TM|Solarbeam TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Rock Tomb TM|Aerial Ace TM|Facade TM|Rest TM|Attract TM|Low Sweep TM|Round TM|Energy Ball TM|False Swipe TM|Fling TM|Acrobatics TM|Flash TM|Swords Dance TM|Rock Slide TM|X-scissor TM|Grass Knot TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Cut HM|Strength EG|Crunch EG|Mud Sport EG|Endeavor EG|Leech Seed EG|Dragonbreath EG|Crush Claw EG|Worry Seed EG|Double Kick EG|Grasswhistle EG|Synthesis EG|Magical Leaf EG|Leaf Storm EG|Razor Wind EG|Bullet Seed EG|Natural Gift MT|Grass Pledge PE|Mega Drain PE|Giga Drain PE|Energy Ball [/left] [center][i]Learns --- at Lv. --[/i][/center][/size] [/td]
[/tr] [/table]
General | Personal | Personality | Stats | Ability | Attacks | #254
Sceptile The Forest Pokemon | Name -- Gender --- Evolves None Egg Group Monster Dragon Friendship ---/100
| ---, ---, ---
---
| Type
Level ---
EXP --/--
Item --
HP --/-- | Overgrow
Unburden
| 00|Night Slash 00|Pound 00|Leer 00|Absorb 00|Quick Attack 06|Absorb 11|Quick Attack 16|X-scissor 17|Pursuit 23|Screech 29|Leaf Blade 35|Agility 43|Slam 51|Detect 59|False Swipe 67|Leaf Storm TM|Hone Claws TM|Dragon Claw TM|Roar TM|Toxic TM|Hidden Power TM|Sunny Day TM|Hyper Beam TM|Protect TM|Safeguard TM|Frustration TM|Solarbeam TM|Earthquake TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Rock Tomb TM|Aerial Ace TM|Facade TM|Rest TM|Attract TM|Low Sweep TM|Round TM|Focus Blast TM|Energy Ball TM|False Swipe TM|Fling TM|Acrobatics TM|Giga Impact TM|Flash TM|Swords Dance TM|Bulldoze TM|Rock Slide TM|X-scissor TM|Grass Knot TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Cut HM|Strength EG|Crunch EG|Mud Sport EG|Endeavor EG|Leech Seed EG|Dragonbreath EG|Crush Claw EG|Worry Seed EG|Double Kick EG|Grasswhistle EG|Synthesis EG|Magical Leaf EG|Leaf Storm EG|Razor Wind EG|Bullet Seed EG|Natural Gift MT|Frenzy Plant MT|Grass Pledge PE|Fury Cutter PE|Mega Drain PE|Giga Drain PE|Energy Ball
Learns --- at Lv. -- |
[td][center][size=1]#254 [img]http://www.pokemonelite2000.com/sprites/bw/254.png[/img] [b]Sceptile[/b] The Forest Pokemon[/size][/center][/td]
[td][center][size=1][b]Name[/b] -- [b]Gender[/b] --- [b]Evolves[/b] None [b]Egg Group[/b] Monster Dragon [b]Friendship[/b] ---/100
[b]Level[/b] ---
[b]EXP[/b] --/--
[b]Item[/b] --
[b]Unburden[/b]
[td][left][size=1] 00|Night Slash 00|Pound 00|Leer 00|Absorb 00|Quick Attack 06|Absorb 11|Quick Attack 16|X-scissor 17|Pursuit 23|Screech 29|Leaf Blade 35|Agility 43|Slam 51|Detect 59|False Swipe 67|Leaf Storm TM|Hone Claws TM|Dragon Claw TM|Roar TM|Toxic TM|Hidden Power TM|Sunny Day TM|Hyper Beam TM|Protect TM|Safeguard TM|Frustration TM|Solarbeam TM|Earthquake TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Rock Tomb TM|Aerial Ace TM|Facade TM|Rest TM|Attract TM|Low Sweep TM|Round TM|Focus Blast TM|Energy Ball TM|False Swipe TM|Fling TM|Acrobatics TM|Giga Impact TM|Flash TM|Swords Dance TM|Bulldoze TM|Rock Slide TM|X-scissor TM|Grass Knot TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Cut HM|Strength EG|Crunch EG|Mud Sport EG|Endeavor EG|Leech Seed EG|Dragonbreath EG|Crush Claw EG|Worry Seed EG|Double Kick EG|Grasswhistle EG|Synthesis EG|Magical Leaf EG|Leaf Storm EG|Razor Wind EG|Bullet Seed EG|Natural Gift MT|Frenzy Plant MT|Grass Pledge PE|Fury Cutter PE|Mega Drain PE|Giga Drain PE|Energy Ball [/left] [center][i]Learns --- at Lv. --[/i][/center][/size] [/td]
[/tr] [/table]
General | Personal | Personality | Stats | Ability | Attacks | #255
Torchic The Chick Pokemon | Name -- Gender --- Evolves Level 16 v Combusken Egg Group Field Friendship ---/100
| ---, ---, ---
---
| Type
Level ---
EXP --/--
Item --
HP --/-- | Blaze
~When HP is below 1/3, Fire's power increases to 1.5 times.~
Speed Boost
~Speed increases by one stage each turn except the turn that the Pokemon is switched into battle.~
| 00|Scratch 00|Growl 07|Focus Energy 10|Ember 16|Peck 19|Sand-attack 25|Fire Spin 28|Quick Attack 34|Slash 37|Mirror Move 43|Flamethrower TM|Hone Claws TM|Toxic TM|Hidden Power TM|Sunny Day TM|Protect TM|Frustration TM|Return TM|Dig TM|Double Team TM|Flamethrower TM|Fire Blast TM|Rock Tomb TM|Aerial Ace TM|Facade TM|Flame Charge TM|Rest TM|Attract TM|Round TM|Echoed Voice TM|Overheat TM|Incinerate TM|Will-o-wisp TM|Shadow Claw TM|Swords Dance TM|Rock Slide TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Cut HM|Strength EG|Counter EG|Reversal EG|Endure EG|Smellingsalt EG|Crush Claw EG|Baton Pass EG|Agility EG|Night Slash EG|Last Resort EG|Feint EG|Featherdance EG|Curse EG|Flame Burst EG|Low Kick MT|Fire Pledge
Learns --- at Lv. -- |
[td][center][size=1]#255 [img]http://www.pokemonelite2000.com/sprites/bw/255.png[/img] [b]Torchic[/b] The Chick Pokemon[/size][/center][/td]
[td][center][size=1][b]Name[/b] -- [b]Gender[/b] --- [b]Evolves[/b] Level 16 v Combusken [b]Egg Group[/b] Field [b]Friendship[/b] ---/100
[td][center][size=1][b]Type[/b] [IMG]http://i57.photobucket.com/albums/g210/iansamuraiking/Type%20Buttons/Fire.png[/IMG]
[b]Level[/b] ---
[b]EXP[/b] --/--
[b]Item[/b] --
[td][center][size=1][b]Blaze[/b]
~[i]When HP is below 1/3, Fire's power increases to 1.5 times.[/i]~
[b]Speed Boost[/b]
~[i]Speed increases by one stage each turn except the turn that the Pokemon is switched into battle.[/i]~ [/size][/center][/td]
[td][left][size=1] 00|Scratch 00|Growl 07|Focus Energy 10|Ember 16|Peck 19|Sand-attack 25|Fire Spin 28|Quick Attack 34|Slash 37|Mirror Move 43|Flamethrower TM|Hone Claws TM|Toxic TM|Hidden Power TM|Sunny Day TM|Protect TM|Frustration TM|Return TM|Dig TM|Double Team TM|Flamethrower TM|Fire Blast TM|Rock Tomb TM|Aerial Ace TM|Facade TM|Flame Charge TM|Rest TM|Attract TM|Round TM|Echoed Voice TM|Overheat TM|Incinerate TM|Will-o-wisp TM|Shadow Claw TM|Swords Dance TM|Rock Slide TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Cut HM|Strength EG|Counter EG|Reversal EG|Endure EG|Smellingsalt EG|Crush Claw EG|Baton Pass EG|Agility EG|Night Slash EG|Last Resort EG|Feint EG|Featherdance EG|Curse EG|Flame Burst EG|Low Kick MT|Fire Pledge [/left] [center][i]Learns --- at Lv. --[/i][/center][/size] [/td]
[/tr] [/table]
[/sub]
|
|
|
Post by Nekomata on Apr 12, 2012 23:40:16 GMT -6
#256 - #270
General | Personal | Personality | Stats | Ability | Attacks | #256
Combusken The Young Fowl Pokemon | Name -- Gender --- Evolves Level 36 v Blaziken Egg Group Field Friendship ---/100
| ---, ---, ---
---
| Type
Level ---
EXP --/--
Item --
HP --/-- | Blaze
Speed Boost
~Speed increases by one stage each turn except the turn that the Pokemon is switched into battle.~
| 00|Scratch 00|Growl 00|Focus Energy 00|Ember 07|Focus Energy 13|Ember 16|Double Kick 17|Peck 21|Sand-attack 28|Bulk Up 32|Quick Attack 39|Slash 43|Mirror Move 50|Sky Uppercut 54|Flare Blitz TM|Hone Claws TM|Toxic TM|Bulk Up TM|Hidden Power TM|Sunny Day TM|Protect TM|Frustration TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Flamethrower TM|Fire Blast TM|Rock Tomb TM|Aerial Ace TM|Facade TM|Flame Charge TM|Rest TM|Attract TM|Low Sweep TM|Round TM|Echoed Voice TM|Overheat TM|Focus Blast TM|Fling TM|Incinerate TM|Will-o-wisp TM|Shadow Claw TM|Swords Dance TM|Rock Slide TM|Work Up TM|Poison Jab TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Cut HM|Strength EG|Counter EG|Reversal EG|Endure EG|Smellingsalt EG|Crush Claw EG|Baton Pass EG|Agility EG|Night Slash EG|Last Resort EG|Feint EG|Featherdance EG|Curse EG|Flame Burst EG|Low Kick MT|Fire Pledge PE|Fire Spin PE|Flamethrower
Learns --- at Lv. -- |
[td][center][size=1]#256 [img]http://www.pokemonelite2000.com/sprites/bw/256.png[/img] [b]Combusken[/b] The Young Fowl Pokemon[/size][/center][/td]
[td][center][size=1][b]Name[/b] -- [b]Gender[/b] --- [b]Evolves[/b] Level 36 v Blaziken [b]Egg Group[/b] Field [b]Friendship[/b] ---/100
[td][center][size=1][b]Type[/b] [IMG]http://i57.photobucket.com/albums/g210/iansamuraiking/Type%20Buttons/Fire.png[/IMG] [IMG]http://i57.photobucket.com/albums/g210/iansamuraiking/Type%20Buttons/Fighting.png[/IMG]
[b]Level[/b] ---
[b]EXP[/b] --/--
[b]Item[/b] --
[b]Speed Boost[/b]
~[i]Speed increases by one stage each turn except the turn that the Pokemon is switched into battle.[/i]~ [/size][/center][/td]
[td][left][size=1] 00|Scratch 00|Growl 00|Focus Energy 00|Ember 07|Focus Energy 13|Ember 16|Double Kick 17|Peck 21|Sand-attack 28|Bulk Up 32|Quick Attack 39|Slash 43|Mirror Move 50|Sky Uppercut 54|Flare Blitz TM|Hone Claws TM|Toxic TM|Bulk Up TM|Hidden Power TM|Sunny Day TM|Protect TM|Frustration TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Flamethrower TM|Fire Blast TM|Rock Tomb TM|Aerial Ace TM|Facade TM|Flame Charge TM|Rest TM|Attract TM|Low Sweep TM|Round TM|Echoed Voice TM|Overheat TM|Focus Blast TM|Fling TM|Incinerate TM|Will-o-wisp TM|Shadow Claw TM|Swords Dance TM|Rock Slide TM|Work Up TM|Poison Jab TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Cut HM|Strength EG|Counter EG|Reversal EG|Endure EG|Smellingsalt EG|Crush Claw EG|Baton Pass EG|Agility EG|Night Slash EG|Last Resort EG|Feint EG|Featherdance EG|Curse EG|Flame Burst EG|Low Kick MT|Fire Pledge PE|Fire Spin PE|Flamethrower [/left] [center][i]Learns --- at Lv. --[/i][/center][/size] [/td]
[/tr] [/table]
General | Personal | Personality | Stats | Ability | Attacks | #257
Blaziken The Blaze Pokemon | Name -- Gender --- Evolves None Egg Group Field Friendship ---/100
| ---, ---, ---
---
| Type
Level ---
EXP --/--
Item --
HP --/-- | Blaze
Speed Boost
| 00|Fire Punch 00|Hi Jump Kick 00|Scratch 00|Growl 00|Focus Energy 00|Ember 07|Focus Energy 13|Ember 16|Double Kick 17|Peck 21|Sand-attack 28|Bulk Up 32|Quick Attack 36|Blaze Kick 42|Slash 49|Brave Bird 59|Sky Uppercut 66|Flare Blitz TM|Hone Claws TM|Roar TM|Toxic TM|Bulk Up TM|Hidden Power TM|Sunny Day TM|Hyper Beam TM|Protect TM|Frustration TM|Solarbeam TM|Earthquake TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Flamethrower TM|Fire Blast TM|Rock Tomb TM|Aerial Ace TM|Facade TM|Flame Charge TM|Rest TM|Attract TM|Low Sweep TM|Round TM|Echoed Voice TM|Overheat TM|Focus Blast TM|Fling TM|Incinerate TM|Will-o-wisp TM|Acrobatics TM|Shadow Claw TM|Giga Impact TM|Stone Edge TM|Swords Dance TM|Bulldoze TM|Rock Slide TM|Work Up TM|Poison Jab TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Cut HM|Strength EG|Counter EG|Reversal EG|Endure EG|Smellingsalt EG|Crush Claw EG|Baton Pass EG|Agility EG|Night Slash EG|Last Resort EG|Feint EG|Featherdance EG|Curse EG|Flame Burst EG|Low Kick MT|Blast Burn MT|Fire Pledge PE|Mirror Move PE|Fire Spin PE|Flamethrower
Learns --- at Lv. -- |
[td][center][size=1]#257 [img]http://www.pokemonelite2000.com/sprites/bw/257.png[/img] [b]Blaziken[/b] The Blaze Pokemon[/size][/center][/td]
[td][center][size=1][b]Name[/b] -- [b]Gender[/b] --- [b]Evolves[/b] None [b]Egg Group[/b] Field [b]Friendship[/b] ---/100
[td][center][size=1][b]Type[/b] [IMG]http://i57.photobucket.com/albums/g210/iansamuraiking/Type%20Buttons/Fire.png[/IMG] [IMG]http://i57.photobucket.com/albums/g210/iansamuraiking/Type%20Buttons/Fighting.png[/IMG]
[b]Level[/b] ---
[b]EXP[/b] --/--
[b]Item[/b] --
[b]Speed Boost[/b]
[td][left][size=1] 00|Fire Punch 00|Hi Jump Kick 00|Scratch 00|Growl 00|Focus Energy 00|Ember 07|Focus Energy 13|Ember 16|Double Kick 17|Peck 21|Sand-attack 28|Bulk Up 32|Quick Attack 36|Blaze Kick 42|Slash 49|Brave Bird 59|Sky Uppercut 66|Flare Blitz TM|Hone Claws TM|Roar TM|Toxic TM|Bulk Up TM|Hidden Power TM|Sunny Day TM|Hyper Beam TM|Protect TM|Frustration TM|Solarbeam TM|Earthquake TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Flamethrower TM|Fire Blast TM|Rock Tomb TM|Aerial Ace TM|Facade TM|Flame Charge TM|Rest TM|Attract TM|Low Sweep TM|Round TM|Echoed Voice TM|Overheat TM|Focus Blast TM|Fling TM|Incinerate TM|Will-o-wisp TM|Acrobatics TM|Shadow Claw TM|Giga Impact TM|Stone Edge TM|Swords Dance TM|Bulldoze TM|Rock Slide TM|Work Up TM|Poison Jab TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Cut HM|Strength EG|Counter EG|Reversal EG|Endure EG|Smellingsalt EG|Crush Claw EG|Baton Pass EG|Agility EG|Night Slash EG|Last Resort EG|Feint EG|Featherdance EG|Curse EG|Flame Burst EG|Low Kick MT|Blast Burn MT|Fire Pledge PE|Mirror Move PE|Fire Spin PE|Flamethrower [/left] [center][i]Learns --- at Lv. --[/i][/center][/size] [/td]
[/tr] [/table]
General | Personal | Personality | Stats | Ability | Attacks | #258
Mudkip The Mud Fish Pokemon | Name -- Gender --- Evolves Level 16 v Marshtomp Egg Group Monster Water 1 Friendship ---/100
| ---, ---, ---
---
| Type
Level ---
EXP --/--
Item --
HP --/-- | Torrent
~When HP is below 1/3, Water's power increases to 1.5 times.~
Damp
~Explosion and Selfdestruct will not work while this Pokemon is on the field.~
| 00|Tackle 00|Growl 06|Mud-slap 10|Water Gun 15|Bide 19|Foresight 24|Mud Sport 28|Take Down 33|Whirlpool 37|Protect 42|Hydro Pimp 46|Endeavor TM|Toxic TM|Hail TM|Hidden Power TM|Ice Beam TM|Blizzard TM|Protect TM|Rain Dance TM|Frustration TM|Return TM|Dig TM|Double Team TM|Sludge Wave TM|Rock Tomb TM|Facade TM|Rest TM|Attract TM|Round TM|Echoed Voice TM|Scald TM|Rock Slide TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Surf HM|Strength HM|Waterfall HM|Dive EG|Refresh EG|Uproar EG|Curse EG|Stomp EG|Ice Ball EG|Mirror Coat EG|Counter EG|Ancientpower EG|Whirlpool EG|Bite EG|Double-edge EG|Mud Bomb EG|Yawn EG|Sludge EG|Avalanche EG|Wide Guard MT|Water Pledge
Learns --- at Lv. -- |
[td][center][size=1]#258 [img]http://www.pokemonelite2000.com/sprites/bw/258.png[/img] [b]Mudkip[/b] The Mud Fish Pokemon[/size][/center][/td]
[td][center][size=1][b]Name[/b] -- [b]Gender[/b] --- [b]Evolves[/b] Level 16 v Marshtomp [b]Egg Group[/b] Monster Water 1 [b]Friendship[/b] ---/100
[td][center][size=1][b]Type[/b] [IMG]http://i57.photobucket.com/albums/g210/iansamuraiking/Type%20Buttons/Water.png[/IMG]
[b]Level[/b] ---
[b]EXP[/b] --/--
[b]Item[/b] --
[td][center][size=1][b]Torrent[/b]
~[i]When HP is below 1/3, Water's power increases to 1.5 times.[/i]~
[b]Damp[/b]
~[i]Explosion and Selfdestruct will not work while this Pokemon is on the field.[/i]~ [/size][/center][/td]
[td][left][size=1] 00|Tackle 00|Growl 06|Mud-slap 10|Water Gun 15|Bide 19|Foresight 24|Mud Sport 28|Take Down 33|Whirlpool 37|Protect 42|Hydro Pimp 46|Endeavor TM|Toxic TM|Hail TM|Hidden Power TM|Ice Beam TM|Blizzard TM|Protect TM|Rain Dance TM|Frustration TM|Return TM|Dig TM|Double Team TM|Sludge Wave TM|Rock Tomb TM|Facade TM|Rest TM|Attract TM|Round TM|Echoed Voice TM|Scald TM|Rock Slide TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Surf HM|Strength HM|Waterfall HM|Dive EG|Refresh EG|Uproar EG|Curse EG|Stomp EG|Ice Ball EG|Mirror Coat EG|Counter EG|Ancientpower EG|Whirlpool EG|Bite EG|Double-edge EG|Mud Bomb EG|Yawn EG|Sludge EG|Avalanche EG|Wide Guard MT|Water Pledge [/left] [center][i]Learns --- at Lv. --[/i][/center][/size] [/td]
[/tr] [/table]
General | Personal | Personality | Stats | Ability | Attacks | #259
Marshtomp The Mud Fish Pokemon | Name -- Gender --- Evolves Level 36 v Swampert Egg Group Monster Water 1 Friendship ---/100
| ---, ---, ---
---
| Type
Level ---
EXP --/--
Item --
HP --/-- | Torrent
Damp
| 00|Tackle 00|Growl 00|Mud-slap 00|Water Gun 06|Mud-slap 10|Water Gun 15|Bide 16|Mud Shot 20|Foresight 25|Mud Bomb 31|Take Down 37|Muddy Water 42|Protect 46|Earthquake 53|Endeavor TM|Toxic TM|Hail TM|Hidden Power TM|Ice Beam TM|Blizzard TM|Protect TM|Rain Dance TM|Frustration TM|Earthquake TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Sludge Wave TM|Rock Tomb TM|Facade TM|Rest TM|Attract TM|Round TM|Echoed Voice TM|Scald TM|Fling TM|Bulldoze TM|Rock Slide TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Surf HM|Strength HM|Waterfall HM|Dive EG|Refresh EG|Uproar EG|Curse EG|Stomp EG|Ice Ball EG|Mirror Coat EG|Counter EG|Ancientpower EG|Whirlpool EG|Bite EG|Double-edge EG|Mud Bomb EG|Yawn EG|Sludge EG|Avalanche EG|Wide Guard MT|Water Pledge PE|Mud Sport PE|Whirlpool PE|Hydro Pump
Learns --- at Lv. -- |
[td][center][size=1]#259 [img]http://www.pokemonelite2000.com/sprites/bw/259.png[/img] [b]Marshtomp[/b] The Mud Fish Pokemon[/size][/center][/td]
[td][center][size=1][b]Name[/b] -- [b]Gender[/b] --- [b]Evolves[/b] Level 36 v Swampert [b]Egg Group[/b] Monster Water 1 [b]Friendship[/b] ---/100
[td][center][size=1][b]Type[/b] [IMG]http://i57.photobucket.com/albums/g210/iansamuraiking/Type%20Buttons/Water.png[/IMG]
[b]Level[/b] ---
[b]EXP[/b] --/--
[b]Item[/b] --
[b]Damp[/b]
~[i]Explosion and Selfdestruct will not work while this Pokemon is on the field.[/i]~ [/size][/center][/td]
[td][left][size=1] 00|Tackle 00|Growl 00|Mud-slap 00|Water Gun 06|Mud-slap 10|Water Gun 15|Bide 16|Mud Shot 20|Foresight 25|Mud Bomb 31|Take Down 37|Muddy Water 42|Protect 46|Earthquake 53|Endeavor TM|Toxic TM|Hail TM|Hidden Power TM|Ice Beam TM|Blizzard TM|Protect TM|Rain Dance TM|Frustration TM|Earthquake TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Sludge Wave TM|Rock Tomb TM|Facade TM|Rest TM|Attract TM|Round TM|Echoed Voice TM|Scald TM|Fling TM|Bulldoze TM|Rock Slide TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Surf HM|Strength HM|Waterfall HM|Dive EG|Refresh EG|Uproar EG|Curse EG|Stomp EG|Ice Ball EG|Mirror Coat EG|Counter EG|Ancientpower EG|Whirlpool EG|Bite EG|Double-edge EG|Mud Bomb EG|Yawn EG|Sludge EG|Avalanche EG|Wide Guard MT|Water Pledge PE|Mud Sport PE|Whirlpool PE|Hydro Pump [/left] [center][i]Learns --- at Lv. --[/i][/center][/size] [/td]
[/tr] [/table]
General | Personal | Personality | Stats | Ability | Attacks | #260
Swampert The Mud Fish Pokemon | Name -- Gender --- Evolves None Egg Group Monster Water 1 Friendship ---/100
| ---, ---, ---
---
| Type
Level ---
EXP --/--
Item --
HP --/-- | Torrent
Damp
| 00|Tackle 00|Growl 00|Mud-slap 00|Water Gun 06|Mud-slap 10|Water Gun 15|Bide 16|Mud Shot 20|Foresight 25|Mud Bomb 31|Take Down 39|Muddy Water 46|Protect 52|Earthquake 61|Endeavor 69|Hammer Arm TM|Roar TM|Toxic TM|Hail TM|Hidden Power TM|Ice Beam TM|Blizzard TM|Hyper Beam TM|Protect TM|Rain Dance TM|Frustration TM|Earthquake TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Sludge Wave TM|Rock Tomb TM|Facade TM|Rest TM|Attract TM|Round TM|Echoed Voice TM|Focus Blast TM|Scald TM|Fling TM|Giga Impact TM|Stone Edge TM|Bulldoze TM|Rock Slide TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Surf HM|Strength HM|Waterfall HM|Dive EG|Refresh EG|Uproar EG|Curse EG|Stomp EG|Ice Ball EG|Mirror Coat EG|Counter EG|Ancientpower EG|Whirlpool EG|Bite EG|Double-edge EG|Mud Bomb EG|Yawn EG|Sludge EG|Avalanche EG|Wide Guard MT|Hydro Cannon MT|Water Pledge PE|Mud Sport PE|Whirlpool PE|Hydro Pump
Learns --- at Lv. -- |
[td][center][size=1]#260 [img]http://www.pokemonelite2000.com/sprites/bw/260.png[/img] [b]Swampert[/b] The Mud Fish Pokemon[/size][/center][/td]
[td][center][size=1][b]Name[/b] -- [b]Gender[/b] --- [b]Evolves[/b] None [b]Egg Group[/b] Monster Water 1 [b]Friendship[/b] ---/100
[td][center][size=1][b]Type[/b] [IMG]http://i57.photobucket.com/albums/g210/iansamuraiking/Type%20Buttons/Water.png[/IMG] [IMG]http://i57.photobucket.com/albums/g210/iansamuraiking/Type%20Buttons/Ground.png[/IMG]
[b]Level[/b] ---
[b]EXP[/b] --/--
[b]Item[/b] --
[b]Damp[/b]
[td][left][size=1] 00|Tackle 00|Growl 00|Mud-slap 00|Water Gun 06|Mud-slap 10|Water Gun 15|Bide 16|Mud Shot 20|Foresight 25|Mud Bomb 31|Take Down 39|Muddy Water 46|Protect 52|Earthquake 61|Endeavor 69|Hammer Arm TM|Roar TM|Toxic TM|Hail TM|Hidden Power TM|Ice Beam TM|Blizzard TM|Hyper Beam TM|Protect TM|Rain Dance TM|Frustration TM|Earthquake TM|Return TM|Dig TM|Brick Break TM|Double Team TM|Sludge Wave TM|Rock Tomb TM|Facade TM|Rest TM|Attract TM|Round TM|Echoed Voice TM|Focus Blast TM|Scald TM|Fling TM|Giga Impact TM|Stone Edge TM|Bulldoze TM|Rock Slide TM|Swagger TM|Substitute TM|Rock Smash HM|Surf HM|Strength HM|Waterfall HM|Dive EG|Refresh EG|Uproar EG|Curse EG|Stomp EG|Ice Ball EG|Mirror Coat EG|Counter EG|Ancientpower EG|Whirlpool EG|Bite EG|Double-edge EG|Mud Bomb EG|Yawn EG|Sludge EG|Avalanche EG|Wide Guard MT|Hydro Cannon MT|Water Pledge PE|Mud Sport PE|Whirlpool PE|Hydro Pump [/left] [center][i]Learns --- at Lv. --[/i][/center][/size] [/td]
[/tr] [/table]
[/sub]
|
|
|
Post by Nekomata on Apr 12, 2012 23:40:27 GMT -6
|
|
|
Post by Nekomata on Apr 12, 2012 23:40:51 GMT -6
|
|